Bu Blogda Ara

25 Haziran 2015 Perşembe

ÜLKÜCÜ ŞEHİT FİLO DENİZ



ÜLKÜCÜ ŞEHİT FİLO DENİZ

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 25 HAZİRAN 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ŞANLIURFA-SURUÇ
DOĞDUĞU YER: ŞANLIURFA-BİRECİK
MESLEĞİ:
Birecik ülkü ocaklarının her kademesinde görev aldı. Daha önce bıçaklı saldırıya uğradı. Yara alarak kurtulmuştu.
OLAY GÜNÜ:
Şuruç İlçesi Pınar Caddesi üzerindeki petrol ofisi önünde oturmakta olan şehidimiz Filo DENİZ silahlı saldırıya uğrayarak şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.


1 yorum:

  1. Öncelikle şehitlerimizin canına el fatiha evey filo deniz kendisi benim dayım olur ve bu yazdığınız şehit düştüğü yeri kendisine kumpas kurduğunu örendim kendisine yakın olan kişiler ona kumsap kurduklarını örendim evet daha önce de bir kaç yaralama ve ölüme yakın yaşanmış ama bu son saldırıda zaten yeni ayaklanmisti o yüzden fazla kendini kuruyamamış bu herkes biliyorki sağlam olsaydı inan yeryerinde oynatirdi kimseye eyvallahi yok tu..( bizi bizden başka sevmezler ) bir ülkücü ölür bin ülkücü doğar unutmasınlar ölduldukleri zaman biterler biz dahada çoğalıyoruz..

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...