Bu Blogda Ara

22 Ağustos 2016 Pazartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT YAHYA GÖZÜTOK(GÜNAŞAN)

ÜLKÜCÜ ŞEHİT YAHYA GÖZÜTOK(GÜNAŞAN)

ŞEHİT OLDUĞU TARİHİ: 22 AĞUSTOS 1980
ŞEHİT OLDUĞU YER: ANKARA
DOĞUM YERİ:
MESLEĞİ: ESNAF

Yeni evlenmişti. Ayakkabıcılık yaparak rızkını kazanıyordu. Kırmızıtepe mahallesinde ikamet ediyordu. Ülküdaşları ve çevresince sevilen biriydi. Türk İslam ülküsüne gönül vermiş ve inandığını yaşayan biriydi.
OLAY GÜNÜ:
Ülküdaşlarıyla oturmuş sohbet ediyorlardı. Katiller, alçaklar bir araba ile geldiler. Devrimci solcu-komünist militanlar, arabanın içinden ateş açtılar. Ülküdaşımız ağır yaralanarak, şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

3 yorum:

  1. selamün aleyküm, sevgili yazar arkadaşım ben yahya gözütok yazında bahsetiğin ülkücü şehit YAHYA GÖZÜTOKun öp öz yiğeniyim. lakin aklıma takılan birşey varki soyadımızın yanına yazmış olduğun GÜNAŞAN kelimesini anlayamadım babama diğer aile büyüklerime rahmetli amcamın ülküdaşlarına sordum kimse anlam vermedi. Benim ile paylaşırsan minnettar kalırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende burada parantez içerisinde okudum öyle bir ilave soy ismi yok kendisinin yanında yetişmiş bir insanim

      Sil
  2. Ayakkabicilik yapan babası idi kendisi Tuafiye dükkanı vardı kendisi ile birlikte aynı sokak üzerinde birisi kadın 5 kisi vuruldu vurulanlar içerisinde mahallenin ileri gelenlerinden Ülkücü Mehmet Tosun da vardı mehmet tuşuna tam 7 kurşun isabet etti ama hayata tutundu yahya gözütok şehit oldu gece deyil akşam saat 5 civarlarında mahallemiz Ülkücülerinden topal Servet namı ile anılan bakkalın önünde vuruldular Allah sahadetlerini kabul etsin gözümün önünde oldu dünkü gibi hatirliyorum

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...