Bu Blogda Ara

2 Ocak 2015 Cuma

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MEHMET MALLI

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MEHMET MALLI

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 02 OCAK 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: MERSİN-TARSUS
DOĞDUĞU YER: GÜMÜŞHANE-ŞİRAN İLÇESİ
MESLEĞİ: ESNAF
38 yaşındaydı. Evli 3 çocuk babasıydı. Gümüşhane’den Mersin Tarsus’a göç etmişti. Lastik tamiri dükkanı vardı. Alınterinin hakkını veriyordu. Defalarca saldırıya uğramıştı. Tarsus MHP İlçe Başkan yardımcısıydı.
OLAY GÜNÜ:
Sakızlı mahallesindeki evine gitmek için yola çıktı. Ancak 3 devrimci-komünist militan pusu kurmuştu. Silahlarını ateşlediler 3 cani, Mehmet vurulmuştu. Aldığı kurşun yaralarından dolayı olay yerinde şehit düştü.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.



2 yorum:

  1. Kirvem di Rahmetli. Öldürüldüğü gün eski hastane civarında oynuyordum. Çook derin acısı kaldı bende.. çok severdim. Eşini Güngör yengeyi her bayram ziyaret ederdim uzuuun yıllardır haber almaz oldum..

    YanıtlaSil
  2. Şehit olduğu tarih hatalı gibi.. 78 veya 79 olması lazım gibi. Yada ben yanılıyorum. Rahmetli kirvem şehit edildiğinde biz hala sakızlı mah. De ötüyorduk. Tarih sanki 79 filandı
    .

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...