Bu Blogda Ara

20 Nisan 2016 Çarşamba

ÜLKÜCÜ ŞEHİT VEYSEL GÖK

ÜLKÜCÜ ŞEHİT VEYSEL GÖK

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 20 NİSAN 1991
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA
DOĞDUĞU YER: ADANA
MESLEĞİ: GARDİYAN
35 yaşındaydı. Evli ve 3 çocuğu vardı.
OLAY GÜNÜ: 
 İşten çıkmış evine gidiyordu. PAKTAŞ Fabrikasının arkasında devrimci solcu-komünist militanların tuzağına düştü. Katiller ülküdaşımızı kurşunlayarak, ağır yaralanmasına sebep oldular. 10 yıl boyunca mermi çekirdekleriyle yaşadı. 1991 yılında artık bu mermi çekirdeklerinin hasarına dayanamayarak vefat etti.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

1 yorum:

  1. Merhaba özelden mesaj yerini bulamadım ben kızıyım resim ve düzeltme yapmak istemiştim siz bana ulaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...