Bu Blogda Ara

22 Mart 2018 Perşembe

ÜLKÜCÜ ŞEHİT SUAT KÜRŞAT







ÜLKÜCÜ ŞEHİT SUAT KÜRŞAT

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 22 MART 1977
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İZMİR
DOĞDUĞU YER: VAN
MESLEĞİ:ÖĞRENCİ
03.12.1949 tarihinde dünyaya geldi. 27 yaşındaydı.  6 çocuklu bir Türkmen ailenin üçüncü çocuğuydu. Van Ülkü Ocakları Derneği kurucularındandı. Dini bütün biriydi. Abdestsiz adım atmazdı. Ailesi Osmanlı döneminde Kerkük’ten Van’a göç etmişti. Han oğlu ailesine mensuptular. İlköğretimini Van Hüsrev Paşa İlkokulu, Orta ve lise eğitimini ise Atatürk Lisesinde yaptı. Lise çağlarında jimnastik, judo ve tekvando sporlarına devam etti. Çok kitap okuyan biriydi. Önce Ankara Gazi Eğitim Enstitüsünde yüksek öğrenimine başladı. Bu arada İzmir Ege Üniversitesi Fen Fakültesini kazandı. Fakültenin devrimci-komünistlerin işgali altında olmasından dolayı burada öğrenimini sürdüremedi. Bu arada Buca Eğitim Enstitüsünü kazanarak orada okumaya başladı. Aynı zamanda Bornova Ülkü Ocakları Başkanlığı yapıyordu. Başbuğ Alparslan Türkeş’in yakın çalışma grubunda yer aldı
OLAY GÜNÜ: 
Aşkam haberlerini dinledi ülküdaşlarıyla. Kalkıp banyoya gidiyordu.  merdivenlerden çıkarken, devrimci-komünist militanlar iki ayrı tabanca ile ateş ederek ağır yaraladılar. Orada bulunan ülkdüşalarından Mustafa Tekir ve
 Kamber Aydın ve ben bir taksiyi durdurarak tıp fakültesine götürdüler. Giderken devamlı Şehadet kelimesini getirdi. Sabaha yakın şehadet şerbetini içti.   Cenazesi Van Akköprü Mezarlığında toprağa verildi.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...