Bu Blogda Ara

12 Şubat 2016 Cuma

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAMDİ GELEN


ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAMDİ GELEN


ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 12 ŞUBAT 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: AMASYA
DOĞDUĞU YER: SAMSUN-LADİK İLÇESİ
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
1953 yılında dünyaya geldi. İlk ve orta tahsilini Ladik’te tamamladı.  1976-77 öğretim yılında Eskişehir Eğitim Enstitüsünü kazandı ve bu okula kaydını yaptırdı. Hamdi Gelen ailesinden ve Ladik'in temiz halkından aldığı kültürle şahsiyetini olgunlaştırdı. Mücadeleci bir karakteri vardı. Genç yaşta Türk milletinin biricik umudu olan Ülkücü Gençliğin saflarına katıldı.
OLAY GÜNÜ: 
Amasya Suluova İlçesine gezmeye gitmişti. Bunu haber alan Suluova’lı komünistler, onu ortadan kaldırmaya karar verdiler. Bu eylem için DİSK üyesi Mustafa Acar görevlendirildi. Mustafa Acar olaydan sonra yakalandığında; mahkemede olayı nasıl gerçekleştirdiğini itiraf etti. İtirafı şöyleydi: -Maktulü tanımıyorum, ama İlçeye bir Faşistin eylem yapmak için geldiğini söylediler. Önce silahla öldürmeyi düşündüm. Arkadaşlarım, bunun iyi bir yöntem olmayacağını söylediler. Araçla takip ettim, kaldırımda yürüyordu, ilk fırsatta da aracı üzerine sürdüm. Aracı fark ettiğinde çok geçti. Sonra da kaçtım. Olaya kaza süsü verecektik.
Ülküdaşımız arabanın çarpması sonucu şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...