Bu Blogda Ara

30 Haziran 2016 Perşembe

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ALİ ÖMER YÜCE

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ALİ ÖMER YÜCE


ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 30 HAZİRAN 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ANKARA
DOĞDUĞU YER: AYDIN-BOZDOĞAN İLÇESİ KAZANDERE KÖYÜ
MESLEĞİ:   ÖĞRENCİ
1 Ocak 1959’da Dünya’ya gelen Ömer Yüce; ilk, orta ve lise öğrenimini Bozdoğan ve Nazilli’de tamamlamıştır. O dönem de girdiği sınav da yüzlerce kişi arasında Türkiye 9.su olarak Ankara Teknik Yüksek Öğretmen Okulu'nu kazandı. 20 yaşındaydı.
OLAY GÜNÜ: 

MHP Genel Merkezi, MHP Gençlik Kolları Genel Merkezi ve MİSK(Milliyetçi İçiler Sendikası Konferadasyonu) ait Eğitim ve Kültür merkezi, devrimci solcu- komünist militanların silahla saldırısına uğradı. Hem bombalanmış, hem de kurşunlanmıştı. Bu saldırıda Ali Alper Demir ve Ömer Yüce  ağır yaralı olarak hastaneye götürülürken yolda şehit oldular ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER



1 yorum:

  1. ççocuktum cenazesine gittiğimde,komşumuzun yeğeniydi,köyde çok ağlayan annesini bunca yıl geçti üzerinden unutamadım

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...