Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2016 Cumartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT CELAL CİVAN

ÜLKÜCÜ ŞEHİT CELAL CİVAN

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 TEMMUZ 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KARS
DOĞDUĞU YER: KARS
MESLEĞİ:        
MHP Kars Merkez ilçe başkanlığı yapmıştı. O günlerde kurtarılmış bölgelerden biriydi Kars. Devrimci solcu-komünistlerin baskısı altındaydı. Ülküdaşımız defalarca tehdit edilmişti.

OLAY GÜNÜ: 
Dereboyu mahallesinde arkadaşları vardı. Onlara uğradı. Hasbıhal ettikten sonra evine gidiyordu. Yanına bir araba yaklaştı. İçinde 4 devrimci solcu-komünist militan vardı. Katiller arabanın içinden ülküdaşımıza ateş açtılar. Ağır yaralanan ülküdaşımız hastaneye kaldırıldı ancak kurtarılamadı, şehit oldu.


ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

3 yorum:

  1. Merhabalar Kars'tan yazıyorum Celal CİVAN benim dedem ama bu resimdeki başka biri değiştirmemiz rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahmetli dedenizin Kendisin fotoğrafını e-posta adresime gönderebilir misiniz. altayincii@gmail.com

      Sil
  2. Bütün şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum hayırlı günler

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...