Bu Blogda Ara

17 Aralık 2017 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MEHMET YİĞİT

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MEHMET YİĞİT

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 17 ARALIK 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: GAZİANTEP
DOĞDUĞU YER: GAZİANTEP-NİZİP İLÇESİ
MESLEĞİ: İŞÇİ
Ülfet Fabrikasında işçi olarak çalışıyordu.
OLAY GÜNÜ: 
16 Aralık günü Nizip’te komünist militanlar tarafından açılan ateş sonucu kardeşi Müslim Yiğit ile birlikte vurularak ağır yaralandı. Hastaneye kaldırıldıysa da kurtarılamayarak şehit düştü.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.



3 yorum:

  1. resimde benim öz dayımdır bilgiler yanlış yazılmıştır doğru bilgileri yayınlamak için tarafımızca bilgi edinin lütfen tşk

    YanıtlaSil
  2. Sadece sizdemi var Mehmet yigit benim babam bu resim dogru siz kimsiniz ben sizi taniyamadim cihagir bey

    YanıtlaSil
  3. Cihangir bey e mail adresi veriyorum size bilgi alışverişi icin yazarsaniz sevinirim
    mkulanoglu2@gmail.com

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...