Bu Blogda Ara

4 Aralık 2016 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRETTİN AKGÜL


ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRETTİN AKGÜL

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 04 ARALIK 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İSTANBUL
DOĞDUĞU YER: TOKAT-ERBAA İLÇESİ-EVYABA KÖYÜ
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
31 yaşındaydı. İstanbul Ticari İlimler Akademisi son sınıf öğrencisiydi.

OLAY GÜNÜ:

Taksim Sarıselviler Caddesinde bulunan Çaycılar Kulübü’nde arkadaşlarıyla birlikte otururken, komünist militanların silahlı saldırısı sonucu şehit düştü. Cenazesi köyünde toprağa verildi.

  ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

2 yorum:

  1. Tokat GOP Lisesi yatılı kısım öğrencisiydim. Hayrettin Akgül Kardeşimin Evyaba köyü'ndeki cenazesine katılmak nasip oldu. Tabutun içinde kendisine baktım. Bende fotoğrafik hafıza olduğu için, yüzünün görüntüsü 40 yıldır gözümdedir. Allah mekanını cennet etsin.

    YanıtlaSil
  2. ben köyümün ilkokulunda 2.sınıf öğrencisiydim..Köyde mahşeri bir kalabalık olduğu için bizi okuldan öğle yemek paydosuna göndermemişlerdi..Rabbim mekanını cennet eylesin, köyümüzün gururu..

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...