Bu Blogda Ara

26 Şubat 2017 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT GÜLBEY KARATAŞ






ÜLKÜCÜ ŞEHİT GÜLBEY KARATAŞ

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 26 ŞUBAT 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA
DOĞDUĞU YER: ERZURUM-TORTUM
MESLEĞİ: ASKER
Erzurum'un Tortum ilçesi Karlı köyündendi. 23 yaşındaydı.Almanya'da işçi olarak çalışıyordu.1978 yılının son aylarında askerlik görevini yapmak için Türkiye'ye gelmişti.Adana'da sıkıyönetim savcılığında görevli er olarak askerlik yapıyordu.
OLAY GÜNÜ: 
saat 16.25 sıralarında Adana İli Yüreğir İlçesi Anadolu Mahallesinde kaçak bir komünist militanı yakalamışlar askeri araca binerek hareket edecekleri sırada dört komünist militanın otomatik silahlarla saldırısı sonucu yanında bulunan asker arkadaşı İlbey GÜNEŞ ile birlikte şehit edildi.Tezkeresine 20 gün vardı. Cenazesi Erzurum Tortum ilçesi Karlı köyünde yapılan askeri törenle defnedildi.

ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...