Bu Blogda Ara

13 Şubat 2017 Pazartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT LEVENT ÖZCAN


ÜLKÜCÜ ŞEHİT LEVENT ÖZCAN

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 13 ŞUBAT 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İSTANBUL
DOĞDUĞU YER:
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
1957 yılında dünyaya gelmişti. Şişli-Çeliktepe, Emniyetevleri Çelebi Sokağında oturuyordu. İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsünde okuyordu.  İstanbul’da ve okulun da ülkücü mücadele içinde şerefli yerini almış, Türk-İslam Ülküsünün gerçekleşmesi için çalışıyordu.
OLAY GÜNÜ: 

13 Şubat sabahı saat 08.00 sıralarında Çeliktepe Şehit Mehmet Çelebi Sokak'ta, iki komünist militan tarafından açılan yaylım ateşi sonucu şakağından vurularak şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi benim amcamın oğlu olur mekanı cennet olsun paylaşımdan da Allah razı olsun

      Sil
  2. Ankaralı yım rahmetli levent kardeşimizle şehit olmadan 6 ay önce tanıştım kendisi sıkıntılı olduğunu biliyordum almanyaya vize için ankaraya geldi lakin görüşemedik çok kısa bir süre sonra şehit olduğu haberini aldım cenazesinde bulundum onu yıkadım baş ve görüşünde 6 mermi saydım çeliktepe camisinde namazını kıldık kısa bir arkadaşlığın oldu birlikte silivride yüzdük dertlestik çok değerli bir ulkudasimizdi mekanı cennet olsun bu resim ve bilgi için size teşekkür ederim kardeşim allaha emanet olun kemal alver

    YanıtlaSil
  3. Defin yeri neresi bilen varmı acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KABRİ İSTANBUL KARACAAHMET MEZARLIĞI. 4/4444
      KARDEŞİ KONYADAYMIŞ TEL ADRES VARMI
      BİRDE BABA ADI VE DOĞUM YERİ LAZIM YÜCEL AMİL TEL:0505 6711181 MESAJ ATARSAN MEMNUN OLURUM

      Sil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...