Bu Blogda Ara

16 Ocak 2016 Cumartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT AHMET ÇEBİ

ÜLKÜCÜ ŞEHİT AHMET ÇEBİ
ŞEHİT EDİLDİĞİ TARİH: 16 OCAK 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: TRABZON
DOĞUM YERİ: TRABZON-SÜRMENE
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
20 yaşındaydı. Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencisiydi. Trabzon Öğrenci yurdunda kalıyordu. Tekvando biliyor ve bir spor kulübünde antrenörlük yapıyordu.

OLAY GÜNÜ:
Tabakhane semtinde ülkücü gruba ateş açıldı. Ahmet kalbinden yara almıştı. Şehitler kervanın 700 cü olmuştu.
ÜLKÜDAŞIMA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER



1 yorum:

  1. sevgili biricik dayım mekanın cennet olsun.. seni çok seviyorum.. özlemle anıyorum seni dayım benim..

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...