Bu Blogda Ara

10 Ocak 2016 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT RAGIP KAFALI



ÜLKÜCÜ ŞEHİT RAGIP KAFALI

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 10 OCAK 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA

DOĞDUĞU YER: TOKAT-ERBAA İLÇESİ

MESLEĞİ: TEKNİSYEN


39 yaşındaydı. Evli ve 3 çocuğu vardı.. MHP Adana Merkez ilçe teşkilatına üyeydi. SSK hastanesinde elektrik teknisyenliği yapıyordu.  Ayrıca Ülkücü Teknik elamanlar Derneğinin de üyesiydi. Derneğe Molotof kokteyl atılmıştı, orada yaralanmıştı.

OLAY GÜNÜ: 


Sabah saat 07,30 sıralarıydı, işine gidiyordu. Devrimci solcu-komünist militanlar Ona kurşun yağdırdılar. Ragıp ülküdaşımız yere düştü… Kızıl itler öfkelerini alamamıştı, ülküdaşımız kanlar içinde yatarken, kaldırımdan söktükleri taşlarla linç ettiler… Hastaneye kaldırılan ülküdaşımız kurtulamadı ve şehit oldu.

ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER



3 yorum:

  1. Selamün aleyküm abi ben erbaada okuyorum ve Ragıp kafalınin oğlu benim Almanca öğretmenim kendisine sorduk bu kafasına kaldırim taşı olayı yok dedi öyle birşey olmamış düzeltir misiniz

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...