Bu Blogda Ara

18 Ocak 2016 Pazartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞEVKİ DEMİR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞEVKİ DEMİR

ŞEHİT EDİLDİĞİ TARİH: 18 OCAK 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: NİĞDE
DOĞUM YERİ: AKSARAY
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
19 yaşındaydı. Niğde Eğitim Enstitüsünde okuyordu. Çiftçi bir ailenin çocuğuydu. Büyük ülkü Derneğinde mücadelesini sürdürüyordu.
                            
OLAY GÜNÜ:
Ticaret Lisesi öğrencileriyle, Eğitim Enstitüsü öğrencileri arasında çatışma çıktı. Çıkan çatışmada Ticaret Lisesi öğrencisi İsmet Emen ile Eğitim Enstitüsü öğrencisi Şevki Demir ağır yaralandı. İsmet Emen ağır yaralı olarak Niğde Devlet hasatenesine kaldırıldı. Şevki Demir ise Kayseri’ye hsataneye götürülürken yolda şehit oldu. Cenazesi Aksaray’a bağlı Yeşilova Kasabasında toprağa verildi.

ÜLKÜDAŞIMA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER






1 yorum:

  1. Merhaba, gazete küpürünü nasıl temin ettiniz? Araştırmalarımda rastlayamadım, şehidimizin yeğeniyim.

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...