Bu Blogda Ara

21 Ocak 2016 Perşembe

ÜLKÜCÜ ŞEHİT CEMAL ADALMIŞ




ÜLKÜCÜ ŞEHİT CEMAL ADALMIŞ

ŞEHİT EDİLDİĞİ TARİH: 21 OCAK 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İSTANBUL
DOĞUM YERİ:
31 yaşındaydı. Evli ve 3 çocuğu vardı. Ayvansaray’da ikamet ediyordu. İstanbul Karagümrük semtinde Haber Ajansı,Basın Dergisi ve Ak Reklam Ajansı sahibiydi.  MHP’nin üyesiydi. Sabah erken işe gider, geç vakte kadar çalışırdı. Abdestinde namazında biriydi.
                            
OLAY GÜNÜ:
sabah saat 08.30 sıralarında Ayvansaray Demirli Sokak'taki evinin önünde otomobilin camlarını silerken iki komünist militanın silahlı saldırısı sonucu ağır yaralandı. (Saldırıyı yapanlar zarfın içinde daktiloyla " Toprak ağaları,MHP.ÜGD ve polislerden intikam alınacak. Dev-Yol" yazılı bir bildiri bırakmışlardı.) Cemal eşine bağırdı: “Hanım eve gir.” Diye…  İlk kurşunlar Cemal’e isabet etmemişti. Hanımı girmemişti eve…  peş peşe kurşunlar geldi. Cemal kanlar içinde, eşinin gözleri önünde vurulmuştu. Eşi koştu, kucakladı… Çevreden yardım istedi, heyhat! Kimse yardım etmiyordu. Ülküdaşları yetişti, onu hastaneye götürürlerken, yolda şehit oldu.

ÜLKÜDAŞIMA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.


ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

2 yorum:

  1. Ben oğluyum babam şehit edildiğinde 2 yaşındaydım babamı tanıyamadım bunun için çok üzgünüm ama elimden bişey gelmiyo o günleri yaiasaydım intikamını alırdım babam allah sana rahmet etsin inşallah seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben oğluyum babam şehit edildiğinde 2 yaşındaydım babamı tanıyamadım bunun için çok üzgünüm ama elimden bişey gelmiyo o günleri yaiasaydım intikamını alırdım babam allah sana rahmet etsin inşallah seni seviyorum.05346581872

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...