Bu Blogda Ara

21 Nisan 2017 Cuma

ÜLKÜCÜ ŞEHİT BAKİ AYHAN

ÜLKÜCÜ ŞEHİT BAKİ AYHAN

ŞEHİT OLDUĞU TARİH:21 NİSAN 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ANKARA
DOĞDUĞU YER: AMASYA
MESLEĞİ: KİMYA YÜKSEK MÜHENDİSİ
 Ankara’ya yerleşmişti. Mesleği olan Yüksek Kimya Mühendisliğini icra ediyordu. ÜLKÜ-TEK (Ülkücü Teknik Elamanlar Derneği) kurucuları arasında yer aldı.

OLAY GÜNÜ: 
19 Nisan akşamı; Ziraatçılar Birliğinin pencere kenarında otururken, devrimci solcu-komünist militanların Ziraatçılar Birliğine baskın düzenlemesi sonucu, kurşunlanarak ağır yaralandı. SSK Dış kapı hastanesine kaldırıldı. Oradan da İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fakültesi hastanesine tedavi için götürüldü. Ancak çabalar netice vermedi ülküdaşımız şehit oldu. Bu baskında 9 ülküdaşımız da yaralandı.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

3 yorum:

  1. S.a bu benim amcam resmi bu değil

    YanıtlaSil
  2. Ben size resmini atıcam öz amcam benim baki amcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamaleyküm bana buradan ulaşabilirseniz sevinirim site sahibi görmemiş bakmamış bile kardeşim yusufyuzluler@gmail.com

      Sil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...