Bu Blogda Ara

22 Nisan 2017 Cumartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MÜSLİM BİNGÖL

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MÜSLİM BİNGÖL

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 22 NİSAN 1980
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ŞANLIURFA
DOĞDUĞU YER: ŞANLIURFA -BİRECİK
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
28 yaşındaydı. Gaziantep Eğitim Enstitüsünde okuyordu. Ortaokul yıllarında Ülkücülükle tanıştı. Bütün çalışmaların içinde oldu. Liseden mezun olduktan sonra Birecik Ülkü Ocakları Başkanlığı görevi verildi. Aynı yıl Gaziantep Eğitim Enstitüsü’ne kayıt hakı kazanarak tekrar öğrencilik, hayatına başlamış oluyordu. Hem okulunu, hem de teşkilatta üstlendiği ağır görevini aksatmamak için Birecik-Gaziantep arasında mekik dokuyor, büyük çaba harcıyordu.

OLAY GÜNÜ: 
Gaziantep Eğitim Enstitüsünde okuduğu için Birecik’te yoktu. Gaziantep’ten memleketine gelmiş Hacı Çılgın’ın evinin bahçesinde ülküdaşlarıyla birlikte sohbet ediyor, hasret gideriyorlardı.  Kucağında arkadaşının oğlu Ejder Çılgın vardı. Devrimci solcu- bölücü komünistler ülküdaşlarımıza ateş açtılar. Açılan ateş sonucu Müslim ve Ejder şehit oldu.

ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...