Bu Blogda Ara

30 Nisan 2017 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT CEMİL CÜCÜK

ÜLKÜCÜ ŞEHİT CEMİL CÜCÜK

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 30 NİSAN 1979
 Sabah evinden çıkıp,iş yerine gitmek isterken evine 300 metre ötede, Apocu(PKK) Mehmet Cem Yeniay ve Mustafa Bünül isimli canilerle birlikte devrimci solcu-marksist militanların saldırısına uğrayarak şehit oldu.
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: GAZİANTEP
DOĞDUĞU YER: GAZİANTEP
MESLEĞİ: İŞÇİ
 Ortadoğu Teknik Üniversitesinde işçi olarak çalışıyordu. Ülkücü İşçiler Derneği kurucularındandı.

OLAY GÜNÜ: 
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

2 yorum:

  1. Cemil çüçük benim dedemdi

    YanıtlaSil
  2. Sen ZİYA nın çocuğumuzun ben dedenin en yakın arkadaşıyım telefonunu yaz benim telefonum 05324454422

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...