Bu Blogda Ara

9 Kasım 2016 Çarşamba

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HASAN ŞİMŞEK


ÜLKÜCÜ ŞEHİT HASAN ŞİMŞEK

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 9 KASIM 2010
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KÜTAHYA
DOĞDUĞU YER:
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
19 yaşındaydı. Kütahya Dumlupınar Üniversitesinde Büro Yönetimi 2. Sınıfta okuyordu.
OLAY GÜNÜ:
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Germiyan Kampüsü önünde başlayan kavga, yakındaki otobüs durağına kadar sürdü. Burada evine gitmek için otobüs bekleyen 19 yaşındaki Dumlupınar Üniversitesi Büro Yönetimi Bölümü 2. sınıf öğrencisi Hasan Şimşek aynı sınıfta okuyan PKK militanı tarafından, kalbinden ve çeşitli yerlerinden bıçaklanarak şehit edildi.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

2 yorum:

  1. Allah Rahmet Eylesin. Yeri peygamberlerin yanı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Başkanım nerede doğduğunu ben de bulamadım araştırıyorum uzun zamandır. 2016'dan beri size ulaşan bir bilgi var mı?

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...