Bu Blogda Ara

20 Kasım 2016 Pazar

ÜLKÜCÜ ŞEHİT SADIK YILMAZ

ÜLKÜCÜ ŞEHİT SADIK YILMAZ

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 20 KASIM 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ELAZIĞ
DOĞDUĞU YER: ELAZIĞ
MESLEĞİ: MEMUR

30 yaşında ve evliydi.  İki çocuğu vardı.  Elazığ  Devlet Devlet Mimarlık ve Mühendislik Akademisnde kayır  memuru olarak çalışıyordu.
OLAY GÜNÜ:
Akşam üzeriydi, saat 17,00 sıralarıydı. Yeni Mahallede bulunan evin yakınlarında devrimci solcu- komünist militanların silahlı saldırısına uğrayarak şehit oldu.

  ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

3 yorum:

  1. Merhaba,ben şehit Sadık Yılmaz'ın tek çocuğu Fatih.Babamın inançlı ve vatansever biri olduğunu hep onu tanıyanlardan dinledim.kendisi şehit edildiğinde 33 yaşında ve tek çocuğu ben vardım.39 yıl geçmesine rağmen acısı hiç dinmedi.onu tanıyan ve anısı olan arkadaşlarıyla tanışmayı çok isterim.
    Ben Esenboğa havalimanında görev yapmakta olup irtibat kurmak isteyen kişilerin "sadikfatihyilmaz@gmail.com"adresinden bana ulaşmalarını dilerim.
    Sizinde ülkücü şehitleri anmanız ve onlar için böyle bir platform oluşturmanız bizi çok mutlu etti.ayrıca teşekkür eder saygılarımı sunarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sadık Yılmaz’ın tek çocuğu olan Fatih Yılmaz’ın kızı Asya Yılmaz. Dedemi hiç göremedim, ama babam ve babaannem sayesinde hep ona saygı, sevgi ve özlemle büyüdüm. Dedemi andığınız ve unutmadığınız için teşekkür ederim. Saygılarımla...

      Sil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...