Bu Blogda Ara

28 Eylül 2016 Çarşamba

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MUSTAFA KARAOSMANOĞLU

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MUSTAFA KARAOSMANOĞLU

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 28 EYLÜL 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA
DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ-ANDIRIN İLÇESİ-RIFATİYE KÖYÜ
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
1952 yılında dünyaya geldi. İlkokulu ve Ortaokulu Andırın ilçesinde Liseyi de Kahramanmaraş Lisesinde bitirdi Çukurova Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümü son sınıfta okuyordu.  
Olay günü:
Devrimci solcu komünist militanlar pusu kurmuştu. Pusuya düşürülen ülküdaşımız çapraz ateş arasında kaldı. Aldığı kurşun yaralarından dolayı ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan ülküdaşımız bütün çabalara rağmen kurtarılamadı ve şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

1 yorum:

  1. Merhaba Yunus bey.Tesadüfen denk geldi. Gazete ilanını ilk kez görüyorum. Mustafa Bacak rahmetli abim. Benim doğumumun 3.ayında kaybetmişiz. Tanıyamadım ama o kadar güzel qnılarını duyuyorum ki bu bana hem hüzün hemde gurur veriyor.Kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...