Bu Blogda Ara

24 Eylül 2016 Cumartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT RAMAZAN GÜZEL

ÜLKÜCÜ ŞEHİT RAMAZAN GÜZEL

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 24 EYLÜL 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA
DOĞDUĞU YER: ADANA-KARATAŞ İlçesinin Küçükkarataş Köyü
 19 yaşındaydı. Şehit Duran mahallesinde ikamet ediyordu. Adana Sanat Okulunda okudu. İki defa bıçaklı saldırıya uğradı. Yılmadı. İkamet ettiği mahallenin ÜGD kitap şubesinin sorumlusuydu.
Olay günü;
Olay günü komünistlerin saldıracakları haberini almışlardı. Arkadaşlarıyla fikir alış verişinde bulunuyorlardı. Komünistlerin ateş açması sonucu alnından vurularak ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılmak istenirken yolda şahadet şerbetini içti.
Cenazesi köyünde toprağa verildi.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM.

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.



4 yorum:

  1. Ben ulkucu ramazan guzel bu benim amcam

    YanıtlaSil
  2. Benimde dayım olur kendisi ama hic bir zaman kimse hatırlamiyor mezarina bile giden yok bu yolda bu yol icin canini verdi ama.ölünce sahip cıkan yok anlamissinizdir insallah.

    YanıtlaSil
  3. Allah mekanini cennet etsin emin ol onlar bosa sehit sehid olmadilar gercek ulkucu onlardi cunku

    YanıtlaSil
  4. Ben her koye geldigimde bildigim kadar dua etmeden gecmem

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...