Bu Blogda Ara

12 Eylül 2016 Pazartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ZİYA AĞIRBAŞ


ÜLKÜCÜ ŞEHİT ZİYA AĞIRBAŞ

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 12 EYLÜL 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İSTANBUL
DOĞDUĞU YER: ERZURUM-PASİNLER-KARAPINAR KÖYÜ
MESLEĞİ:  
18 yaşındaydı. İstanbul’a yerleşmişdi.  Gültepe-Yahya Kemal mahallesinde ikamet ediyordu. Ailece MHP’li ve ülkücüydüler. Babası CKMP’den bu yana MHP’liydi.


OLAY GÜNÜ: 
Harmantepe mahallesinde bir grup ülküdaşımız, devrimci solcu-komünist militanların toplu saldırısına uğramıştı. Ülküdaşlarına yardıma giden ülküdaşımız, devrimci solcu-komünist militanları açmış olduğu ateş sonucu, sırtından giren kurşunlardan biri kalbine isabet etti. Ağır yaralanan ülküdaşımız hastaneye kaldırılmak istenirken şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER

2 yorum:

  1. Dedem olur kendisi gurur duyuyorum

    YanıtlaSil
  2. Özkan Agirbaş Ben kendisi ve ailesi iyi ulkucudur ben torunuyum.Butun şehitlerimize Allah tan rahmet diliyorum

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...