Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2017 Çarşamba

ÜLKÜCÜ ŞEHİT MUSTAFA ERTAŞ


ÜLKÜCÜ ŞEHİT MUSTAFA ERTAŞ

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 17 MAYIS 1976
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ERZURUM-TORTUM
DOĞDUĞU YER: ERZURUM-TORTUM
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
18 yaşındaydı. Tortum Lisesinde okuyordu. Ailesi Bursa’ya göç etmiş, fakat o gitmemişti. Ülkücü olmanın şuurunda yaşayan ve mücadele eden biriydi.
OLAY GÜNÜ: 
Gece geç vakitti evine gidiyordu, Tortum CHP İlçe başkanı ve kardeşi ülküdaşımıza sataştılar. Sataşma kavgaya dönüştü. Göğüs göğse mücadele başladı. Mustafa tek başınaydı ama diğerleri bıçağa ve jilete davrandılar ve ülküdaşımızı bıçaklayarak ağır yaralanmasına sebep oldular.  Hastaneye kaldırılmak istendi, ancak kan kaybından şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...