Bu Blogda Ara

22 Aralık 2015 Salı

ÜLKÜCÜ ŞEHİT OSMAN ARICA

ÜLKÜCÜ ŞEHİT OSMAN ARICA

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 22 ARALIK 1978
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ADANA
DOĞDUĞU YER: KIRIKKALE
1957 doğumluydu. İlk ve ortaokulu Kırıkkale’de bitirdi. Liseyi İstanbul Kabataş Erkek lisesinde bitirdi. Ankara Gazi Eğitim Enstitüsünü bitirdi. 1977 yılında Kırıkkale’de Yüksek öğrenim Başkanlığını yaptı. Defalarca ona saldırdılar ama yılmadı. Zirai Donatım kurumunda çalışıyordu. Adana’ya sürgün edilmişti.

OLAY GÜNÜ:
Küçüksaat’ta otobüs durağında bekliyordu. Birkaç dakika beklemişti ki bir grup komünist militan silahla saldırıda bulundu. Bu esnada jandarma da devriye geziyordu, buna rağmen katiller olay yerinden rahatça uzaklaştılar. Cansız bedeni iki saat olay yerinde kaldı. Şehidimizin vücuduna 13 kurşun isabet etmişti. Memleketi Kırıkkale’de toprağa verildi.
  ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM
ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.



ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...