Bu Blogda Ara

19 Aralık 2015 Cumartesi

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞÜKRÜ SANCAK




ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞÜKRÜ SANCAK

ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 19 ARALIK 2000
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: İSTANBUL
DOĞDUĞU YER: EDİRNE- SÜLOĞLU İLÇESİ
MESLEĞİ: ÖĞRENCİ
15 yaşındaydı. Zeytinburnu Abdulhak Hamit Tarhan İlköğretim Okulunun teşkilat başkanıydı. Maddi imkansızlık yüzünden okula ara vermiş, bir berber dükkanında çırak olarak çalışmıştı. Daha sonra tekrar okuluna dönmüştü. İki kardeştiler, bir ablası vardı.

OLAY GÜNÜ:
Ramazandı, Zeytinburnu Ülkü Ocaklarında akşam iftar vakti iki ülküdaşıyla birlikte iftar saatini bekliyorlardı. Oruçlarını Ocakta açacaklardı. O sırada kapı çaldı. Gelen misafir diye Köksal Günaydın isimli ülküdaşımız kapıyı açıyor, kapı açılır açılmaz Köksal Günaydın’a iki kurşun sıktılar gelen kahpe dölleri. Bu alçaklar içeri girdiler, girişte sağ odada masada oturan Şükrü Sancak’a 7 kurşun sıkarak şehit ettiler. Diğer ülküdaşları yaralı olarak hastaneye kaldırıldılar.
  ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.

5 yorum:

  1. Selamun aleykum reis ben köksal günaydın...su yapılardaki hataları duzeltelim istedim...olayı ani anına ben anlatirim size...bana ulaşın...0530 153 79 83

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MÜMKÜNSE YAZILI ANLATIRSANIZ DÜZELTİRİM. yunusbugrayilmaz@gmail.com
      sizi arayacağım

      Sil
  2. Selamun aleykum reis ben köksal günaydın...su yapılardaki hataları duzeltelim istedim...olayı ani anına ben anlatirim size...bana ulaşın...0530 153 79 83

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm abicim öncelikle ben köksal GÜNAYDIN...olayı ben size birinci ağız olarak özetlim...olaygünü ocakta 5 kişiydik iftara 1 yada 2 dakika vardı...kapı çalındı ben açtım....kapıdaki iki kişiden biri sağ göğsümden kurşun sıktı ve kurşun 4 ay kadar vücudumda kaldı....ve benden hariç iki yaralı arkadaşım daha var idris boğa...hamza soyılgaz...şehidimiz 7 kurşun aldı bizler bir kurşun....olayın tamamen gerçek özeti budur...silahlar uzun namlulu değil kısa 9 lu..olay esnasında ki şerefsiz tohumları kahpe dölleri 2 kişiydi....nurettin temel ve serdar serbülent sürücü..denen kahpe evlatları...benim özetliyeceklerim bu kadar...olayın tamamen aslı budur...saygılarımla...ALLAHA EMANET OLUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 arkadaşımızda yara almadan kurtuldu...5 kişiden biri yani.

      Sil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...