Bu Blogda Ara

24 Aralık 2015 Perşembe

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞAHİN BİNGÖL

ÜLKÜCÜ ŞEHİT ŞAHİN BİNGÖL
ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 24 ARALIK 1979
ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: ANKARA
DOĞDUĞU YER: KAYSERİ-DEVELİ İLÇESİ
MESLEĞİ: MÜHENDİS
37  yaşındaydı. Evli ve iki çocuk babasıydı. MHP Ankara Merkez İlçe Başkanıydı. Mühendislik yapıyordu. Ankara Abidinpaşa Ekrem Sokakta ikamet ediyordu.

OLAY GÜNÜ: 
O gün namertler evinin önüne pusu kurmuştu. Kardeşi de beraberindeydi. Ateş açtılar komünist militanlar. Kardeşi de ağır yaralanmıştı. Kendisi aldığı mermi yaralarından dolayı şehit oldu.
ÜLKÜDAŞIMIZA ALLAH’TAN RAHMET DİLİYORUM

ÖNEMLİ NOT: ŞEHİTLERİMİZLE İLGİLİ ELİNDE BİLGİ, RESİM OLAN VARSA YA DA DÜZELTİLMESİ GEREKEN BİRŞEY VARSA LÜTFEN BANA ÖZEL MESAJDAN YAZSIN. TEŞEKKÜRLER.
 



2 yorum:

  1. Abidinpaşa’da Meslek Lisesi önünde idim. Kurşun sesleri geldi, seslerin geldiğini tahmin ettiğim yöne doğru koşarak gittim. Limonlu sokaktan evvelki sokaklardan birisiydi, şu an sokak ismini hatırlayamadım. Pusu kurmuşlar ve şehid etmişler... yerde yatıyordu ve üzerini gazetelerle örtmüşlerdi. Başında toplananların çoğu oranın komünistleri idi. Onların bölgesiydi zira. Alaylı ifadelerle aralarında konuşmaları beynimi tamamen döndürmüştü ancak malzemesiz (!) olmanın büyük sancısını yaşadım o an. Rabbim cümlesini rahmetiyle kuşatsın.
    Kenan Kılıçaslan

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin Sahin başkanıma
    ankara merkez ilçe başkanı idi rahmetli ağabeyim de o zaman ilçe sekreteri idi Allah hepsinede rahmet eylesin

    YanıtlaSil

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR

ÜLKÜCÜ ŞEHİT HAYRULLAH SEVGÜR ŞEHİT OLDUĞU TARİH: 23 ARALIK 1978 ŞEHİT EDİLDİĞİ YER: KAHRAMANMARAŞ DOĞDUĞU YER: KAHRAMANMARAŞ M...